lørdag den 21. februar 2009

Flower Power i februar

Det er som jeg kan mærke foråret er på vej. Solen har skinnet et par dage i denne uge og sendt en masse lys til at løfte stemningen en del grader. Og jeg kan se at mange af mine løgplanter har det på samme måde. I dag var det tydeligt at de stak hovederne op sneen.

Men der er sket noget andet dejligt. I løbet af de sidste 14 dage har The Flower Project været så heldig at modtage en række meget smukke og skønne blomster fra forskellige kvinder. Så jeg kan udvide samlingen af blomster, som du kan downloades gratis. Det er jeg meget taknemmelige for.

Her er Dahlia, tulipaner, roser, lotus, iris, stedmorblomster, lupiner, sommerblomster, buketter, blomster der lyser op enkeltvis, blomster som vokser frodigt ved siden af hinanden. Der er glaskunst er fliser med blomster på. I alt 28 nye billeder denne uge.

Tak til
Babara Lees www.lees.dk
Bente Markussen
Helle Nørby www.byhellenoerby.com
Karen Margrethe Andersen
Maria Lemming
Sanne Liebmann
Ulla Hauer www.painting.dk

Disse kvinder har en ting til fælles, nemlig at de er medlem af Morgendagens Heltinder. Det er et erhvervsnetværk af kvinder med forskellig baggrund, forskellige interesser. Du finder heltinderne på http://www.heltinder.dk

Se alle deres billeder på hjemmesiden www.theflowerproject.dk

Elisabeth i forårshumør

Ingen kommentarer:

Send en kommentar